spread your wings


Hej hörrni. Idag har jag varit en ganska bra dag. Var hur trött som helst och orkade inte bry mig om vad jag tog på mig för kläder utan tog på mig vad som såg skönast ut. På hkk:n tittade vi på en och en halv lång timmes film om bananer. Detta betydde att man kunde sova en stund. Spanska muntligt gick bra och jag blev glad. Lunchen bestog av laxfrestelse vilket inte var nått att klappa händerna till. På idrotten var det redskap som gällde. Inte min starkaste gren (okej, svagaste). Min pappa brukar säga att jag är stel som ett kassaskåp. Då förstår ni. Nu ska jag i allafall försöka skriva en engelska berättelse för att försäkra att jag får mvg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0